Hoy es domingo, el día más aburrido de la semana para Jacobo y para mí. Me he puesto a buscar por internet como hacer un blog, porque veo que es una manera fantástica de darse a conocer y porque aunque hemos puesto a la venta el barco, vemos también que vamos a tener que apechugar con él, no va a ser fácil venderlo.
Durante los próximos días, vamos a ver la manera de como hacer una asociación y que los socios o amigos del Hidria Segundo, puedan echar una mano, ayudando a lijar, masillar, pintar, etc, siempre cubiertos por un seguro.
Nuestra pregunta es: ¿Cuantos de vosotros estarias dispuestos a ello?.
Voy a lanzar esta pregunta al aire y ver cuanto tarda en contestarme alguien, sin decirle a nadie que existe el blog.
15 comentarios:
Ola Sesé
parabéns polo blog!
É importante que a presencia do Hidria se difunda todo o posible.
Respecto de se estaría disposto a currar, a reposta é ... depende.
Que sacaría eu a cambio, a parte de que o barco siga existindo, que xa sei que non é pouco.
Penso que deberías madurar a idea, que non vexo mala, e facer unha oferta mais traballada.
A min importame moito que a vós vos vaia ben, pero hai que ter claro que sodes unha empresa, moi especial pero empresa, e a xente vaise preguntar porque vai traballar para unha empresa sen nada "persoal" a cambio.
Espero que non che pareza mal este comentario, non é miña intención. Quen arrisca o seu nun proxecto como o Hidria ten o meu respeto.
Eu estaría disposto a colaborar. Posiblemente traballar directamente no mantemento do Hidria II non puidese, porque trasladarme desde A Coruña ao Grove supón dispoñer de tempo, e nin a min nin a maioría da xente nos sobra.
Pero hai moitas formas de colaborar, e desde logo eu estou disposto a facelo.
Un saúdo mariñeira e sorte.
Perdoade si contesto tarde, pero e que inda estou aprendendo a manexarme nun blog.
Estamos baraxando en si facer unha fundación, unha asociación, sempre e cando sirva para manter o barco, non para ter máis gastos de papeleo. Agora mesmo temos 26 catres na cántara, polo que poderiamos aloxar os voluntarios e darlles de comer. Xa probamos indo e vindo de Brest, e gustounos moito a experiencia, podedeslle preguntar a Alberto da Calmoseira, ou a Manolo (Bacallao).
Poderiamos ofrecer navegacións de charter, ou que puderades usar o barco para presentacións ou charlas das asociacións ou calquer outra cousa que se vos poda ocurrir. ESPERO IDEAS.
E Grazas
Hola, Sesé:
¡¡Qué gusto encontrarte!! Estaré atenta a cuanto publiques sobre vuestras iniciativas para salvar al Hidria Segundo. Personalmente, no me veo lijando ni pintando ni haciendo ninguna labor de mantenimiento porque no tengo ni idea (que podría aprender, es cierto), pero sobre todo no tengo tiempo para comprometerme en algo así. Pero desde luego puedes contar conmigo para cualquier tarea relacionada con mi profesión. Si puedo ayudarte a convocar una rueda de prensa, a redactar un comunicado o a difundir cualquier noticia, cuenta conmigo sin dudarlo. Un abrazo para Jacobo y para ti y besos a los niños.
Si. Por suposto e na medida do posible, claro.
Poderíades pensar en algun tipo de actividade tipo escola-taller na que os voluntarios aprenden a coñecer mellor a vida e o traballo no barco a cambio de aloxamento, nocions de navegación, etc... ou buscar un enfoque parecido, salvando as distancias - non coñezo os detalles - , ó que a Diputación a empresa Aquavisión Galicia e a Cenma lle dan ó Nauja
Queridos Sesé y Jacobo,
Bienvenidos a la blogosfera!!!
Me alegra mucho que al final os hayais animado a navegar por estos mares blogueros con nuestro querido Hidria II.
Cómo el primer artículo publicado me ha dado mucho que pensar y me ha salido un comentario demasiado largo, finalmente lo he publicado en mi blog por aquello de no abusar ya desde el primer día :-)
Ya sabeis que teneis todo mi apoyo en la blogosfera.
Un abrazo fuerte desde Vigo
Ola Sesé, contade conmigo e con Intramar. Agora ando eu tamén a crear un blog, de feito xa está por aí, ainda que con pouco contido de momento, tan só ten 3 dias.
xaquin
Ola nenos e nenas:
non sei como teño o lombo para pintar ou lixar, sempre foi un deporte que me espertou certo interés e ocasionalmente sin risco para a saúde chego a practicalo o cal por outra banda sentame moi ben (debería probar mais xente), mais os amigos do Hidria poden ser para mais cousas que para lixar, rascar .... creamos a asociación de amigos e logo imos dandolle contidos, tamén pode que sirva para contribuir a outros mantementos, calquera posibilidade pode ser ben aproveitada, avante.
Non é a solución definitiva pero pode ser unha axuda.
Unha aperta
Fernando
Hola de nuevo,
Resulta que acabo de leer en el blog de Joan Sol El mar es el camí un documento que se llama El Manifiesto de Barcelona o Carta Europea para la Conservación y Restauración de los Barcos Tradicionales que Navegan y he encontrado un artículo de lo más interesante:
ARTÍCULO 6º. - Un barco tradicional es inseparable de la historia local en la cual pertenece y es el testigo de las aguas que ha navegado. Por lo tanto, la zona en que el barco ha navegado y se ha utilizado tendría que ser idealmente la zona de su puerto base.
Me ha parecido un argumento más para apoyar la idea de que el Museo del Mar de Galicia, que está en Vigo que es por donde navegó el Hidria II, se haga cargo de vuestro barco ante el temor de compradores foráneos y que lo perdamos para siempre.
Un abrazo marino
ola sesé, que te pareceu a experiencia do Correillo de la Palma exposta nas xornadas do Muuseo?. Sei que vos xa sabiades moito deste proxecto. Gustaríame saber o voso paracer, se atopades similitudes, se e posible unha actuación semellante,..., Por certo o da asociación non so ten que ser en traballos tamén en axuda económica. Por seguir o caso do correíllo xa viches que teñen aportacións particulares que van dende os 10€ ate os 1000€... bueno, moitos ánimos e graciñas polo video, gustoume moito.
A verdade é que despois de falar co noso asesor, teño máis lio na cabeza. O de ser empresa danos libertades que non teriamos sendo asociación, o da fundación é complicado, polo menos polo de agora, non queremos liar máis o palangre.
Supoño que para colaborar con asociacións ou a federación podemos preparar unha especie de trueques con bonos.
Estamos nun momento de crisis, polo tanto as subvencións escasean para todos, da igual ser empresa, asociación.
Vamos a esperar unhas semanas a ver si vemos as cousas máis claras.
Unha das cousas que si teñen que cambiar, é a de non ter atraque de pasaxeiros no Grove.
Esto vai facer seguramente que o barco se teña que ir traballar a outro sitio sexa noso ou de outro.
Esperamos que se nos pase o baixón, se as cousas non cambian bastante, seguramente traballaremos para outros e utilizaremos o barco de casa, porque o costoso e pasar as inspeccións e renovar os certificados cada ano de balsas, bote de rescate, CO2, extintores, espumogeno, etc, sin ter posibilidade de vender billetes os turistas, ou ter algún contrato asegurado importante.
Perdoade por non escribir de maneira máis literaria, pero é que nos somos xente de actuar, e falar pouco.
Un saudo e grazas.
Onte vin que na páxina dos Grupos de Acción Costeira, no apartado de documentos, exemplos de boas prácticas, aparecía o caso de "La Recouvrance" de Brest ... e con foto do Hidria incluida.
¿Estase a barallar esa opción ou foi cousa do CETMAR?
Supoño que será cousa de cetmar. Nos non sabemos nada. De feito estamos buscando atraque en Barcelona para traballar alí a próxima tempada. Polo de agora non temos nada fixo. Pero como non vamos ter posibilidade de ter atraque no Grove ata dentro de 2 ou máis anos, decidimos irnos, si conseguimos algo máis o menos fixo no Mediterraneo.
En canto sepamos algo, comentareino no blog.
Un saudo e grazas polo interes.
Muchísimas gracias por venir a la Xuntanza Blogueira Sesé,pot tu calidad humana y simpatía.
Escuchar tus comentarios con Morling acerca de la problemática con la que os encontrais por parte de la Administración fue muy esclarecedora.
Hay que trabajar, pero teneis que hacerlo unidos los que esteis en la misma situación, es la manera de hacer más fuerza. Hay que darles caña a los de la fede para que puedan llegar a las administraciones con el trabajo hecho.
Es necesario definir legalmente el término "embarcación parimonial", donde se incluya tanto a las embarcaciones tradicionales como a otras embarcaciones con valor patrimonial, como es el caso del Hidria Segundo, surgidas ante una necesidad concreta de la época pasada y con indubdable valor histórico.
Luego habría que ver qué consideraciones especiales habría que tener con ellos al incluirlos en una llamada "lista 0". Por último, catalogar todos los barcos que deberían incluirse en esa lista 0.
Creo que sin esas tres cosas definidas y claras no se le puede pedir nada a la Administración.
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